Welcome to discussions

Quick Suggestions

• laurie808
    Original poster 3 posts

Bonjour !
    j’ai toujours le même bug quand je reviens de raid , je ne peux parler à personne dans mon settlement (magasin, hangar à bateau etc) et toutes mes quests sauf une (celle des hidden ones si je ne me trompe pas) une disparaissent de mon menu.
    quand je reviens tous les produits de mon raid n’apparaissent pas dans mon inventaire (le matériel) mais les équipements restent (ex je faisais une quête pour équipement de St. George’s je crois le nom et en revenant j’avais encore l’item de la quête )
    jai l'option de construire un building qui fonctionne .
    jai filme un vidéo avec un retour de raid je pourrais vous l’envoyer ?
    je joue sur PS4
    merci !
    laurie

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• azullFR
    1370 posts

@laurie808
    Bonjour,
    comme tu es sur le forum anglais il y des chances qu'ils te demandent de parler uniquement en anglais.

Pour ton soucis, il est connu d'Ubisoft et ils enquêtent dessus, il existe un Topic sur le forum francais ici :
    https://forums-fr.ubisoft.com/showthread.php/256403-Bug-plus-de-qu%C3%AAtes-apr%C3%A8s-attaques-fluviales

Pour la vidéo : il te suffit de mettre un lien vers ta video dans un Post (il faut la mettre sur une plateforme genre YouTube ou autre et récupérer le lien pour le mettre dans un post)

Tu peut aussi ouvrir un Ticket de support via le Chat, tu aura des interlocuteurs francophones
    NB: Pour envoyer une save au support, fais une save manuelle, mets-la sur clé USB, puis sur ordi transformes-la en fichier Zip et envoies ce fichier Zip

En espérant t'avoir aidé un peu

• laurie808
    Original poster 3 posts

@azullfr ouiii merci beaucoup!
    je sais pas pourquoi je pensais que c’était anglais français 😅
    bonne journée !

• Ubi-Keo
    Ubisoft Support Staff 2459 posts

@laurie808 I'm afraid we are only able to assist you in English on this forum. However I can see that azullFR has kindly responded and pointed you to thread on our dedicated French forum for Assassin's Creed Valhalla, thanks @azullFR ☺

Official Response
  • laurie808
    Original poster 3 posts

@ubi-keo thank you 🙂

Suggested Topics