Welcome to discussions

Quick Suggestions

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    Hello there,

    @sebas_244 - Rest assured that the development team have been investigating this issue further. As shared in my earlier post, they plan to release a permanent fix for this issue in a future update. We have not yet had a confirmed ETA for when this update is to be released. We are unable to speculate on when this update is to be released. As soon as we have any more information to share with you all, it will be posted within the forums as soon as we are able to.

    @Gim711 - I'm sorry to hear that you feel this way. If you purchased the content from the Ubisoft store, you are welcome to open a ticket to submit a refund request. I would suggest taking a look at the digital refunds policy prior to opening a support ticket. If you purchased the content from another retailer, you will need to contact them for further assistance with your refund request.

    Thank you 🙂

    Official Response
  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts
    Best Answer

    Hello there!

    As we have had no further reports of this issue persisting in-game following the release of TU 1.2.2, we will now be locking this thread.

    If you encounter any further trouble in "Foothold in Connacht," please don't hesitate to open up a new thread so we can take a closer look. When opening a new thread, please include as much information about the issue you're encountering as possible. Any images or videos that demonstrate the issue in-game are also helpful for further investigation.

    Thanks! 😊

    Official Response
  • Gim711
    8 posts

    @ubi-borealis If the dev team would work as fast as the support hands out warnings - we would not have a problem

    I already did but got no answer.
    And what is hard to post a "how is it going" comment from the devs... its two weeks now.. cmon on

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    If you have already opened a ticket, then a member of the player support team will reach out to you as soon as they are able to, @Gim711.

    The development team don't post in the forums. As soon as we have any new information to share from them regarding the investigation into "Foothold in Connacht," we will share this news in the forums.

    Thank you 🙂

    Official Response
  • Gim711
    8 posts

    @ubi-borealis
    The ticket is as old as the bug. I doubt anyone will come back to me regarding this.

    I don´t feel supported here, you did literally nothing

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    I'm sorry to hear that you are disappointed with the support you have received, @Gim711. If you would like to share your ticket number with us, I can check to ensure that it has been directed to the correct team for you.

    If you have any additional feedback that you would like us to pass forward, please let us know, as we'd like to see if there is anything further we can do 🙂

    Official Response
  • Gim711
    8 posts

    @ubi-borealis I don´t wanna get trapped in another email void of ubisoft. so i tried the chat. Ref nr. 14793098.

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    Thank you for sharing your ticket number with me, @Gim711. I can see that you are in contact with a member of the player support team, who will be able to assist you further 😊

    Official Response
  • Gim711
    8 posts

    @ubi-borealis No refunds for dlcs in general but no refund for me specialy because i used paysafecard for payment

    i knew about the paysafecard troubles (so i asked for compensation) but i did not know about the no refund for dlcs in general politics. Just leaving this here for info

  • thatpatrickkid9
    13 posts

    @ubi-borealis I was giving the team at Ubi the benefit of the doubt, I thought "oh, one, two weeks and it'll be fixed, tops!". And then work took me away from my PS5 for 3 weeks, and I thought I'd see an update when I got back, but nope. No update, after nearly a month.

    And the Hotfix just does not work at all (almost as if no one even tested it). This is baffling, ubi has been relatively quick when addressing/patching bugs in the festival updates. But now that people who paid MORE than the retail price for this DLC are literally unable to play the main quest, you guys are dragging your feet!

    I just don't get it, and I know you're just going to reply with some standard "they're working on it, don't know when it'll be fixed yet" response, but like, seriously you/they should at least have an estimated timeframe for a game breaking bug fix after almost a month!

    After everything, I just feel like ubi doesn't actually care if players enjoy their game or not, just as long as it works for most people, if there's a bug breaking the game for only some people, then they can kick rocks, right?

    Ridiculous.

  • Gim711
    8 posts

    @thatpatrickkid9 Yes, on point

    AC V was def the last game i paid for from ubicrap

  • teeisqueen
    2 posts

    @ubi-borealis how is this not a priority? Don't tell me it is because it's not. I've done literally everything possible in the game and was patiently waiting for wraith of the druids. There is no new game plus. Why does it need to wait for a whole update to fix the issue? Can't an update solely for this issue be dropped? I'm a die hard AC fan and I feel like all my years of devotion to the game don't matter. I guess I'll just stare at a wall till an update drops....like a real viking apparently..

  • MHwtf
    57 posts

    I'm checking this post regularly and getting disappointed regularly...

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    Hello there,

    @thatpatrickkid9 - Thank you for taking the time to share your experience and feedback regarding "Foothold in Connacht" with us. I'm sorry to hear that the hot fix did not resolve the issue for you. The development team have been notified of this issue, and they are working on releasing a permanent fix for this issue in a future update. We don't yet have a confirmed release date for this update, and we are unable to speculate on when this may be. As soon as we have more definite information to share regarding the fix for "Foothold in Connacht," we will let you know within the forums as soon as we are able to.

    @teeisqueen - Thank you for sharing your feedback with us. I would like to assure you that the development team intends to release a fix for this quest in a future update. If you haven't already, I would recommend taking a look at this Dev Blog, as it provides more information about the internal investigations processes and steps. It also provides more information about the differences between hot fixes and Title Updates, and why some fixes can only be released in Title Updates.

    Thank you 🙂

    Official Response
  • MHwtf
    57 posts

    A new mode!

    Will this come with the update we actually need?

  • MHwtf
    57 posts

    @mhwtf guess not 😞

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    Hello there!
     
    I'd like to reach out to you all with an update. I'm happy to announce that the development team intend to deploy a fix for "Foothold in Connacht" in TU 1.2.2. This update will be deployed 15 June, 2021 at 2 PM CEST / 8 AM ET.
     
    If you are still encountering issues with "Foothold in Connacht" following TU 1.2.2, please don't hesitate to update this thread so we can take a closer look. Please include a video that shows the following:

    • You have the latest Title Update installed on your platform. You can view this information in the opening game menu in the bottom right-hand corner.
    • That the issue continues to persists in-game following this update.

     
    Additionally, please ensure that you have an up-to-date save uploaded to the cloud. We can then pass these reports to the development team for further investigation.
     
    Thank you! 😊

    Official Response
  • teeisqueen
    2 posts

    @ubi-borealis I am pleased to announce that after a very LONG entire month....I finally get to hear this song... thank the [censored] gods! SKOL! I want to say please don't let this happen again but I know it will..lol. let's game boys.

  • Ubi-Borealis
    Ubisoft Support Staff 3625 posts

    Thanks for sharing an update with us, @teeisqueen! I'm glad to hear you're able to enjoy Ciara's song 😄 If you encounter any further trouble, please don't hesitate to reach out 🙂

    Official Response
  • ThorstenGrobi
    8 posts

    @Ubi-Borealis thank you for your help. After almost 6 weeks I can play again. (Not your fault) 👍✌

  • MHwtf
    57 posts

    FINALLY!!!!!! Can't say I'm not a little burnt out from the waiting but I'm also absolutely happy to finally see these beautiful scenes.

    Also see the rune list fixed. Is this assassin Christmas?

    I'll be at Ireland if anyone calls.
    spoiler

Suggested Topics

Community Details

64
Online
192.7k
Users
32.5k
Topics
162.5k
Posts