ubisoft discussions

Suggestions rapides

• EulDave2013
    Original poster 7 plus

Bonjour,

pour mon premier message sur le nouveau forum de The Crew 2, j'ai une petite question concernant le jeu sur les consoles de nouvelle génération.
    J'entends pas mal de joueurs de The Crew 2 sur consoles qui se demandent si un patch est prévu avec l'arrivée du nouveau MotorPass ?

Le jeu n'étant pas cross-plateforme, il est dont impossible de repasser sur PC sans devoir refarmer 3 années de jeu pour bénéficier du 60 fps.
    La seule possibilité qui s'ouvre donc aux joueurs de The Crew 2 sur PS4 et XBOX One est donc de passer à la PS5 ou à la XBOX Series X.

Les heureux possesseurs de ces nouvelles consoles souhaiteraient donc savoir si un patch verra le jour dans les prochains mois pour obtenir le 60fps et éventuellement des améliorations graphiques sur The Crew 2.

Merci !
    Et félicitations pour les 3 ans de TC2 !

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Kaz850
    8 plus

@euldave2013 nous sommes dans le même cas que toi avec mes amis, nous attendons tous un patch 60 FPS sur PlayStation 5, j’imagine que se serait également possible sur Xbox Series.

Un administrateur/modérateur pourrait-il faire remonter cette requête au studio de développement ?

Suggested Topics

Détails de la communauté

158
604.5k
Utilisateurs
84.9k
Sujets
370.2k
Réponses