Welcome to discussions

Suggestions rapides

• AzuRonYoutube
    Original poster 1 plus

Bonjour je ne comprend as pourquoi mais quand mon volant est connecter a mon pc, mon jeu crash, j'ai essayer de réinstaller les pilotes du volants et le jeu mais mon jeu crash encore. Auriez vous des conseil svp?

• Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Richard McClintock, a Latin professor at Hampden-Sydney College in Virginia, looked up one of the more obscure Latin words, consectetur, from a Lorem Ipsum passage, and going through the cites of the word in classical literature, discovered the undoubtable source. Lorem Ipsum comes from sections 1.10.32 and 1.10.33 of "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil) by Cicero, written in 45 BC. This book is a treatise on the theory of ethics, very popular during the Renaissance. The first line of Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet..", comes from a line in section 1.10.32.

• Ubi-Caliburn
    Ubisoft Support Staff 160 plus

Hello AzuRon,

J'ai déplacé ton message dans la catégorie dédiée au support, afin que mes collègues puissent regarder cette situation plus en détails.

Réponse officielle
  • Ubi-Doh
    Ubisoft Support Staff 46 plus

@azuronyoutube Bonjour, je te remercie de nous avoir contacté.
    Navré d'apprendre que ton jeu plante lorsque tu utilises ton volant. 

Nous allons regarder cela ensemble. Peux-tu confirmer si l'application G-HUB est active lorsque tu joues à The Crew 2 ?
    Si oui, je t'inviterai à faire le test en fermant cette application. 

Tiens-nous au courant. 

Réponse officielle
  • FabeChe
    2 plus

Alors je sais bien que répondre un mois plus [censored] ca sert souvent à rien, mais au cas ou...

Le "Logitech G HUB" est connu pour faire crash TC2. Il faut utiliser le "Logitech Gaming Software" dispo en DL sur le site officiel.

Détails de la communauté

116
197.0k
Utilisateurs
33.4k
Sujets
167.1k
Réponses